۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۳۳

حجت الاسلام براری:

جریان مقاومت اسلامی در لبنان و سوریه خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب اس

جریان مقاومت اسلامی در لبنان و سوریه خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب اس

پاکدشت - خبرگزاری مهر: رییس اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت با بیان اینکه جریان مقاومت اسلامی در لبنان و سوریه خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: جنایات در سوریه ریشه در تفکرات انحرافی دارد و استکبار به دنبال حذف جریان مقاومت است.

حجت الاسلام علی براری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز جریان مقاومت اسلامی در لبنان و سوریه خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب شده اند به همین خاطر استکبار به دنبال حذف جریان مقاومت است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت افزود: امروز حزب الله لبنان به رهبری یک سید شجاع و نستوه به نام سید حسن نصر الله در مقابل رژیم اشغالگر قدس ایستاده است و از طرف دیگر ملت سوریه تاوان دفاع از مردم فلسطین را پس می دهد.

کشورهای مدعی حقوق بشر در مقابل جنایات سوریه ساکت هستند

وی ادامه داد: برخی کشورهای غربی که دائما سخن از حقوق بشر و آزادی می کنند در برابر جنایات سوریه ساکت هستند و هیچ عکس العمل و قطعنامه ای از سوی سازمان ملل متحد که باید عدالت را در بین کشورهای جهان حاکم کند صورت نمی گیرد.

براری اضافه کرد: امروز دشمنان دین اسلام به طرق مختلف در صدد ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در بین مسلمانان هستند و هر روز شاهد تخریب و ویرانی و کشتار در کشورهای مسلمان از جمله مصر، عراق، سوریه و لبنان هستیم که دشمنان با دنبال کردن این موضوع در تلاشند تا از گسترش بیداری اسلامی در جهان ممانعت به عمل آورند.

این مسئول عنوان کرد: استکبار جهانی در پی به انحراف کشانیدن بیداری اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه است و بحران سوریه یکی از اساسی‌ترین سناریوهای غرب در خارج کردن این کشور از محور مقاومت و کور کردن حلقه مقاومت در منطقه محسوب می شود که متاسفانه در بسیاری از مواقع مشاهده می‌کنیم مرتجعین عرب منطقه نیز در این مورد با غربی‌ها مشارکت می‌کنند که با درایت مردم سوریه این توطئه ها ناکام مانده است.

هوشیاری و مقاومت ملت سوریه دشمنان مقاومت را ناکام گذاشته است

وی تأکید کرد: در دنیایی که زندگی می کنیم بسیاری از دشمنان اسلام در برابر اسلام ایستاده اند و قصد تفرقه اندازی دارند تا در میان جوامع مسلمانان شکاف ایجاد کنند و برای رسیدن به این هدف وحدت مسلمانان را هدف قرار داده اند، بنابراین ما باید در مقابل این توطئه ها، وحدت و یکپارچگی خود را با محوریت توحید حفظ کنیم.

براری گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان مهمترین حامی سوریه به شمار می رود که حمایت های مادی و معنوی از مقاومت اسلامی را بر عهده دارد و این امر خوشایند صهیونیستها نیست و  از طرفی هر روز میزان محبوبیت مقاومت اسلامی و ایران در سوریه و کشورهای منطقه افزایش پیدا می کند و این بر خلاف طرح ها و نقشه های صهیونیستها برای کاهش محبوبیت ایران است.

وی متذکر شد: دولت و ملت سوریه با مقاومت جانانه خود نشان دادند که در برابر تروریست ها تسلیم نخواهند شد و قریب سه سال است که در مقابل شدیدترین فشارهای سیاسی ایستادگی می کنند و این ایستادگی نشان داد که دولت سوریه از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است.

براری افزود: در سوریه به نوامیس مسلمانان تعرض می کنند، بچه های خردسال را به عملیات انتحاری می فرستند و خونها را به راحتی می ریزند و دیگران را کافر می دانند، آنوقت این تفکر سخیف در سوریه، لبنان، عراق و سایر بلاد حتی برخی کشورهای اسلامی در حال فعالیت و رشد است.

این کارشناس مذهبی یادآور شد: دنیای استکبار و صهیونیست نمی خواهد مردم در مسیر سعادت و اصول اخلاقی و انسانی حرکت کنند، امروز پاکستان، عراق، افغانستان و بحرین توسط سران استکبار و عمال آنها دچار هرج و مرج و ناامنی شده و روزی نیست که بمب گذاری و کشتار در این کشورها رخ ندهد.

کد خبر 2278127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha